3060521306 |
Comprensió lectora i inclusió |
2015-2016 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
18/1/2016 - 1/6/2016 (15 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Suris |
|
c. Terra Alta, 9 (Cornellà de Llobregat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat V
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Acordar una línia de treball conjunta entre els mestres de CM i CS, que garanteixi l’ equitat de l’alumnat, vers l’aprenentatge de la comprensió lectora.
|
| |
Objectius |
-Millorar la comprensió lectora de l’alumnat de CM i CS.
-Consensuar un plantejament didàctic, entre el professorat CM i CS, respecte la comprensió lectora, aplicat a totes les àrees curriculars.
-Preparar noves eines/estratègies que permetin a l’alumnat participar de manera més activa a la part de comprensió i plenament a l’aula, proporcionant una formació comuna a tot a l’alumnat i respondre a les seves necessitats.
|
| |
Continguts |
La comprensió lectora
Metodologia
La diversitat de l'aula
|
| |
Avaluació |
- Concretar, mitjançant el contrate de compromís, els objectius a assolir.
- Entrevista amb la persona responsable tant durant com un cop finalitzada l'activitat.
- Es farà un seguiment de l'assistència.
- Es farà seguiment de les tasques que es demanen a cada sessió.
- Recollir les conclusions de l'equip directiu
- Recollir les opinions de les persones participants
- Recollida de la documentació generada si aquesta es considera d'interès per a la seva difusió.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions presencials i presentació de les propostes d'activitats per els altres requisits.
Es requerirà un qüestionari de satisfacció.
|
| |
E-mail |
a8870302@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
|
| |